Tusen tack för allt visat intresse för vår lediga residensplats i januari!
Vi är helt enkelt överväldigad av ALL RESPONS💚
Mail, pm och kommentarer har fullständigt haglat in och vi tackar också alla er som hjälp oss att gilla och dela, ni är bäst!
•
Tyvärr var det denna gången endast en ledig plats under en period och först-till-kvar-principen.
Även om vi gärna vill svara er alla med ett rungande ”Ja, du fick platsen!” (helst bjuda in er alla) så har vi bara kapacitet för en. Jag hoppas ni har förståelse för detta och vi ska försöka svara er alla idag, oavsett utfall.
Håll utkik på vår instagram, fb eller på hemsidan om det i framtiden skulle dyka upp någon mer lucka.
Vi vill också påminna om att ny ansökningsperiod öppnar nästa år runt mars.
Återigen, stort tack!
•
Ta hand om varandra!
Konstnärspresentation med Roxanne Everett och Trapper Robbins
På onsdag kl. 09 – 09.45 är det konstnärspresentation med Roxanne Everett och Trapper Robbins, våra nu boende konstnärer i Folkes Ateljé.
Bägge två kommer från USA så presentationen kommer att vara på engelska.
Från kl. 08.30 – 10.00 samma dag är det också våfflor som vanligt.
•
Varmt välkomna!





