Hej på er och kul med måndag igen!
•
Vår arbetstelefon är ur funktion! Vi vet inte för tillfället när den fungerar igen men vi ber dig att kommunicera med oss vis e-post.
emmasricklundgarden@gmail.com
•
Fortsatt fin dag och visst är det väl härligt att vi har gått in i vårmånaden april! 🌷
Konstnärspresentation med Roxanne Everett och Trapper Robbins
På onsdag kl. 09 – 09.45 är det konstnärspresentation med Roxanne Everett och Trapper Robbins, våra nu boende konstnärer i Folkes Ateljé.
Bägge två kommer från USA så presentationen kommer att vara på engelska.
Från kl. 08.30 – 10.00 samma dag är det också våfflor som vanligt.
•
Varmt välkomna!





